SOCIAL MEDIA
Θέλετε διαρκή και άμεση επαφή με τους πελάτες σας; Ξέρετε τι λένε για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας; Μπορείτε να «λανσάρετε» αμέσως την ιδέα σας; Θα θέλατε αυτά να τα κάνετε σε στοχευμένο κοινό και με εξαιρετικά ανταγωνιστικό κόστος; Η ΙΝΙΤΙΑ αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σας υποστηρίζει άμεσα και δυναμικά με:
Αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter, κ.ά.)
Συντονισμός ενεργειών μάρκετινγκ υψηλής προστιθέμενης αξίας, διαγωνισμοί, προωθητικά παιχνίδια, δώρα, προσφορές κλπ.
Ενέργειες Direct Marketing & Direct Mail
Μαζική αποστολή SMS
Ειδικότερα αναλαμβάνουμε:
- Τον γραφιστικό σχεδιασμό της σελίδας σας και της εταιρικής σας σελίδας στο Facebook (φωτογραφία εξωφύλλου, εικόνες, πρότυπα για τις καθημερινές αναρτήσεις (π.χ. προσφορές, εκδηλώς εις, ψηφοφορίες, δημοσκοπήσεις, quiz, κ.ά.)
- Την καθημερινή λειτουργία και υποστήριξη των σελίδων σας και την εβδομαδιαία ανάρτηση Περιεχομένου
- Την ανάλυση της βέλτιστης συχνότητας αναρτήσεων και τον καθορισμό συγκεκριμένων κανόνων καθημερινής/εβδομαδιαίας επικοινωνίας με τους φίλους της επιχείρησης.
- Την χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας, όπου κάθε διαχειριστής μπορεί να δει το χρονοπρογραμματισμό της σελίδας και να παρέμβει σε πραγματικό χρόνο
- Τον σχεδιασμό και την βελτιστοποίηση στοχευόμενων διαφημιστικών εκστρατειών στο Facebook χαμηλού κόστους (στρατηγικός σχεδιασμός της καμπάνιας, ραφιστική επιμέλεια, βελτιστοποίηση του CTR και δημιουργία αποτελεσματικών, σε επίπεδο κόστους, διαφημίσεων)
- Την παρακολούθηση και ανάλυση των δημογραφικών στοιχείων του κοινού της σελίδας και τον προσανατολισμό στα ενδιαφέροντά τους. Με βάση τις συνήθειές τους, στη σελίδα τους κρατάμε δεσμευμένους (engaged).
- Τη ανάπτυξη δέσμευσης (Engagement ) που αποτελεί πραγματικά μετρήσιμο δείκτη.
- Την κατασκευή πρόσθετων εφαρμογών επιβράβευσης, όπως διενέργεια διαγωνισμών και παιχνιδιών, κάτι που αποδεδειγμένα αγαπούν οι χρήστες.
- Τον εβδομαδιαίο απολογισμό και προγραμματισμό των επόμενων ενεργειών μέσω συναντήσεων στις οποίες :
- Συζητάμε την ανάπτυξη του project
- Αναλύουμε στατιστικά και δημογραφικά στοιχεία χρηστών
- Αποτιμούμε τις εκδηλώσεις–events που έχουμε κάνει στη σελίδα μας
- Προγραμματίζουμε τα επόμενα βήματα
- Σχεδιάζουμε την επόμενη «έξυπνη» δράση.
