Τι είναι το GDPR;
- Το GDPR είναι ο νέος Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων της Ε.Ε.
- Αφορά τη χρήση των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις/ εταιρείες.
- Όλοι οι οργανισμοί θα πρέπει να αναδιαμορφώσουν τον τρόπο συλλογής, διαχείρισης και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων και τον τρόπο επικοινωνίας τους.
Ακολουθώντας βέλτιστες πρακτικές και διεθνή πρότυπα, παρέχουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες πλήρως ευθυγραμμισμένες στις ανάγκες και απαιτήσεις σας, διασφαλίζοντας μέγιστη δυνατή εναρμόνιση της μονάδας σας στις απαιτήσεις του νέου θεσμικού και νομικού πλαισίου. Οι υπηρεσίες παρέχονται από μία εξειδικευμένη ομάδα που καλύπτει όλες τις απαραίτητες λειτουργικές περιοχές, ήτοι τη συμμόρφωση του ξενοδοχείου σας τόσο με τις νομικές όσο και με τις τεχνικές απαιτήσεις ασφαλείας GDPR.
Η ΙΝΙΤΙΑ Α.Ε. προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών και προϊόντων, υψηλών προδιαγραφών που απευθύνονται σε Δημόσιους Οργανισμούς και Υπηρεσίες, μεγάλες Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και ΜΜΕ όλων των κλάδων που επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν τη λειτουργία τους και να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητα τους στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον.
Ειδικότερα, ως ξενοδόχοι θα πρέπει να ελέγξετε:
Συλλογή Δεδομένων– Η ενημέρωση για το απόρρητο και οι διαδικασίες συλλογής δεδομένων ανταποκρίνονται στους νέους κανόνες διαφάνειας και συγκατάθεσης; Πώς ενημερώνετε τους πελάτες σας σχετικά με το απόρρητο, όταν μια κράτηση πραγματοποιείται μέσω ενδιάμεσου φορέα;
Συναίνεση για Marketing Campaigns – Λαμβάνετε την κατάλληλη συγκατάθεση για την χρήση των προσωπικών δεδομένων των πελατών σας σε ενέργειες ηλεκτρονικού μάρκετινγκ;
Λίστες Δεδομένων για Marketing Campaigns – Εάν έχετε αποκτήσει δεδομένα για προωθητικές ενέργειες από τρίτους, είστε σίγουροι ότι έχετε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες;
Πολιτικές και διαδικασίες– Έχετε επανεξετάσει τις πολιτικές και τις διαδικασίες σας σχετικά με τα δεδομένα, ώστε να μπορούν οι χρήστες να επιλέξουν τους τρόπους που μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί τους;
Διατήρηση δεδομένων– Για πόσο καιρό διατηρείτε πληροφορίες στις βάσεις δεδομένων σας; Έχετε πολιτική καθαρισμού της βάσης δεδομένων;
Εξατομικευμένο Προφίλ και παρακολούθηση – Ποια εργαλεία χρησιμοποιείτε για τη δημιουργία εξατομικευμένων προφίλ και την παρακολούθηση της δραστηριότητας στο διαδίκτυο (για παράδειγμα, cookies και web beacons); Λαμβάνετε κατάλληλη συγκατάθεση και παρέχετε τις απαραίτητες ενημερώσεις;
Δεδομένα εργατικού δυναμικού – Ποιες πληροφορίες διατηρείτε; Πόσο καιρό τις διατηρείτε; Πρέπει να κρατήσετε αυτές τις πληροφορίες; Είναι νόμιμη η επεξεργασία τους;
Σχέση με τρίτους – Αν μοιράζεστε προσωπικές πληροφορίες με τρίτους, αυτό συμβαίνει σε νόμιμη και διαφανή βάση; Είναι η σχέση ανταλλαγής πληροφοριών, όπως αυτή ορίζεται στη γραπτή σύμβαση;